← Back

czy mam jakieś wsparcie pogwarancyjne?

TAK OCZYWIŚCIE, wszystkie zakupione u NAS lub u naszych autoryzowanych przedstwaicieli urządznia objęte są gwarancją jak również wsparciem pogwarancyjnym. Wymagana jest plomba firmowa.

                                Copyright ©2016 AMD, All Rights Reserved by AMD
                                Liczba odwiedzin: 1632812
                                Ta strona może korzystać z Cookies.
                                Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

                                OK, rozumiem lub Więcej Informacji
                                Informacja o Cookies
                                Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
                                OK, rozumiem